Популарни постови

субота, 29. јануар 2011.

izvrnuto na postavu

     Hm! O cemu pisati? O cemu moze da pise jedna provinciska, srpska uciteljica koja bi se redovno smarala da ne radi i na lokalnoj televiziji? Naravno, o lokalnim zbivanjima u Disneyland-u, kako moj kolega Milos od miloste zove one gratske likove koji me opsedaju u redakciji, a ja ih isto tako od miloste zovem "lutajuci reporteri". Sem toga i Nusic je u mom malom gradu dobio inspiraciju za "sumljivo lice", onako, samo da se zna!
     Da se razumemo u startu, ovo bas i nije neka dobrovoljna misija, vise je domaci zadatak, zbog kursa koji pohadjam ... ali ko zna mozda i postanem navucena na ovo. inace se navucem redovno na sve sto probam ( ovo bash i nije neka pedagoska konstatacija, neka mi se podvede pod ono "umetnicke slobode", ili i ja hocu pod kisobran!).
     Ja sam  ovde nova, najnovija, zaboravila sam sifru, pa sam morala da pravim novi blog i twitter, sta cu kad imam pamcenje buba-mare, prava uciteljica, kao u onom vicu, koja kad se pogleda u ogledalo kaze sebi jao sto sam lepa! Samo ne znam da li sam dosla ili ... posla? Dobra stvar u virtuelnom svetu je, da koliko god nas ima, jos ima mesta za ostale pa sam se i ja preselila ovde.
     To be continued ...
    

5 коментара:

  1. Pa ovo je odlicno koleginice!!! Bas si se uzivelela i mislim da ces i nakon ovog zadatka nastaviti da pises blog! Cestitam na pocetku, ooops, ODLICNOM i iskrenom pocetku...

    ОдговориИзбриши
  2. MIKI, ODLIČNO JE... ČITAM SA KOLEGINICOM... SMETA NAM MALO OVO ČĆŠŽ... ALI BOŽE MOJ... NEMA POTREBE DA DOLAZIM KUĆI, KADA IMAM INFORMACIJE IZ PRVE RUKE... SAMO NASTAVI TAKO... POZZ

    ОдговориИзбриши
  3. Švaleracija 2 je najbolja slika društva trenutno... a "aerodrom za muve"... ha,ha,ha... no comment! Samo napred!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Švaleracija 2 je najbolja slika našeg društva trenutno..."aerodrom za muve"... ha, ha, ha... no comment... Samo napred!!!!

    ОдговориИзбриши

pucajte!